Căutat de multe ori

  • Lavete de curățare Mewa
  • Covorașe absorbante de ulei

    Newsroom
Pentru prezentare generală

Mewa câștigă premiul SAP Innovation Award 2025 pentru portalul digital dedicat clienților

6 august 2025

Distincţii & premii

Întreprinderea

Inovație

De la stânga la dreapta: Ortwin Frille (angajat în departamentul de management al proceselor Mewa), Eric Rissler (manager de proiecte de aplicații Mewa), Markus Horvath (Sybit GmbH) (Foto: SAP )

Pentru dezvoltarea de aplicații de servicii inovatoare pentru portalul său digital pentru clienți, furnizorul de servicii textile Mewa a fost distins cu premiul SAP Innovation Award 2025 la categoria „Customer Experience”. Soluția integrată pentru automatizarea tichetelor, care oferă clienților o experiență de utilizare mai confortabilă, a convins juriul renumitului concurs. Automatizarea și implementarea au fost dezvoltate de Mewa în strânsă colaborare cu partenerul SAP Sybit.

Peste 200.000 de clienți B2B Mewa din Europa trimit anual solicitări, a căror gestionare prin e-mail sau telefon este consumatoare de timp și resurse. Pentru ca serviciile să fie mai eficiente și mai transparente, portalul digital pentru clienți mymewa.com este extins în mod continuu cu noi funcționalități de autoservire. Cea mai recentă inovație, premiată la Madrid de SAP, oferă un sistem automatizat de tichete pentru solicitări de servicii, cum ar fi comenzi repetate, modificări și informații în legătură cu livrarea îmbrăcămintei de lucru și a lavetelor de curățare, parte a serviciului complet.

Serviciile digitale oferă timp pentru consultanță personalizată

Portalul pentru clienți și sistemul de tichete implementat utilizează SAP Commerce Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud și SAP ERP. Datorită automatizării bazate pe reguli, timpul de procesare per tichet se reduce în medie cu aproximativ 15 minute. Timpul câștigat este disponibil echipelor de service pentru asistență individuală în cazul problemelor mai complexe și pentru consultanță în privința aspectelor calitative.

Pe lângă calitatea serviciilor personalizate, clienții beneficiază și de transparența funcționalităților digitale: pot gestiona 24 de ore din 24 stocul de îmbrăcăminte din toate locațiile, pot vizualiza facturile și primesc feedback imediat după ce cererea lor de service a fost procesată. Nu în ultimul rând, soluția digitală contribuie și la sustenabilitate, deoarece utilizarea portalului reduce semnificativ consumul de hârtie.

Pentru a ne asigura că perspectiva clienților este luată în considerare în dezvoltarea serviciilor și proceselor, aplicațiile au fost dezvoltate în strânsă colaborare cu utilizatorii în situații reale, inclusiv cu implicarea comitetului consultativ al clienților Mewa. Sondajele periodice efectuate în rândul clienților și măsurătorile efectuate prin intermediul indicelui de loialitate a clienților demonstrează că satisfacția clienților a crescut datorită ofertei de servicii digitale.

Contactul direct rămâne esențial în serviciul clienți Mewa

Rainer Monteagudo Santí, directorul departamentului de marketing strategic și managementul produselor: „Obiectivul nostru este să fim aproape de clienți și să le oferim cele mai bune servicii posibile – bazate pe parteneriat, fiabile și de înaltă calitate. Digitalizarea ne permite să continuăm să garantăm acest lucru, să îmbunătățim eficiența și transparența pentru ambele părți și să rămânem astfel competitivi în viitor, atât pentru clienții, cât și pentru angajații noștri.”

În ciuda proceselor de servicii din ce în ce mai digitalizate, Mewa continuă să pună accentul pe relația personală cu clienții. Contactul direct cu furnizorul de servicii textile – prin telefon sau e-mail – este posibil în orice moment. Asistența tehnică la fața locului este asigurată de o echipă formată din angajați din departamentul de vânzări, serviciul clienți și șoferi de serviciu calificați. Întreprinderile mici și mijlocii sunt deservite la nivel regional, iar clienții mari cu mai multe sedii, atât la nivel național, cât și internațional, beneficiază de un serviciu clienți centralizat.


Material foto și film


Contact presă


Media Contor

Bonni Narjes +49 40 300696-0 narjes@mediacontor.de


Pentru prezentare generală