Utilizarea cookie-urilor

Acest site folosește cookie-uri. Dacă folosiţi acest site, sunteți de acord cu utilizarea acestora. Găsiţi detalii aici.

Fotolia_169882410_XXL.jpg

Oameni. Valori. MEWA

Viitorul dvs. la MEWA

De ce merită să vă începeți cariera în compania noastră

Strategia noastră pentru a avea succes în acțiunile noastre ca firmă și ca angajator este simplă: Nu urmăm tendințele, noi le stabilim! Nu gândim trimestrial, ci luăm decizii pe termen lung și durabile pentru a ne dezvolta afacerea. Astfel, ne putem atinge obiectivul dezvoltării constante a companiei prin forțe proprii – cea mai bună metodă de a asigura viitorul MEWA și al angajaților noștri. Fie că este vorba despre un loc de muncă sigur, de perfecționare sau de beneficiile angajaților - dorința noastră este ca jobul dvs. să vă facă plăcere.

Înalta calitate a produselor și serviciilor noastre ne-a adus o reputație extraordinară pe piață. Ținta noastră este să ne numărăm și printre cei mai buni angajator. Ne dorim ca jobul dvs. să vă facă plăcere și să considerați cu toată convingerea că MEWA este o companie care vi se potrivește.

Deoarece noi ştim: MEWA este apreciată de angajații săi – în lumina experiențelor lor, deciziilor lor și relațiilor lor interpersonale din cadrul companiei.

Oferim siguranță și perspective

Succesul pe care l-a obținut MEWA în dezvoltarea sa încă de la înființarea firmei în 1908 este binecunoscut – nu ne culcăm pe lauri, însă. Mai mult, pentru noi este o motivație să ne punem în aplicare numeroasele planuri bazându-ne pe expertiza cuprinzătoare, încrederea sănătoasă în propriile noastre forțe, curiozitatea nestăpânită, dar și cu prudență și simțul proporției.

Ne asigurăm că aveți mereu cea mai bună calificare

Încă din momentul în care vă începeți cariera în compania noastră, veți avea acces la sistemul nostru intern de perfecționare. Aici veți găsi o paletă largă de formări obligatorii și oferte de seminarii opționale. În această paletă sunt cuprinse teme referitoare la confecții, comercializare și alte sectoare de specialitate, aspecte precum protecția împotriva incendiilor sau siguranța la locul de muncă, managementul timpului și multe altele.

În discuțiile anuale dintre angajați sunt abordate atât necesarul de calificare raportat la funcții, cât și posibilitățile individuale de perfecționare. Dacă nu se pot asigura formările necesare la nivel intern, se pot lua desigur în considerare și posibilitățile externe de perfecționare, cu acordul superiorilor.

Verena Götz-Lombardo și Giuseppe Lombardo

Oferim șanse persoanelor implicate - la nivel național și internațional

Contăm pe angajamentul dvs. de a scrie alături de noi continuarea istoriei de succes a companiei MEWA cu devotament, gândire antreprenorială, orientare pronunțată către clienți, dar și o doză mare de curaj și încredere. Noi vă susținem oferindu-vă trei căi diferite: cariera specializată sau de expert, cariera în conducere și cariera de proiect. Prin această abordare, oferim angajaților eficienți și cu potențial ridicat posibilitatea de a-și planifica structurat calea profesională în cadrul MEWA.



Iar atunci când vă gândiți la o activitate internațională, aveți șanse bune și în locațiile europene ale MEWA. Dacă vă descurcați atât în limba germană, cât și în limba țării respective, vom analiza împreună posibilitățile implicării dvs. în proiecte sau în extinderea activității noastre comerciale din străinătate.


Pentru noi, oamenii sunt cei mai importanți

Oamenii construiesc MEWA: Această convingere este adânc înrădăcinată în ADN-ul companiei noastre.



MEWA se va asigura că dvs. – indiferent unde și cum activați – veți avea parte de un sens, satisfacție și apreciere în munca dvs. Pentru noi, angajații nu sunt resurse, ci oameni cu competențe, planuri și nevoi individuale. În special, echilibrul sănătos între muncă și viața personală este o prioritate pentru noi. Noi vom crea condițiile pentru a atinge acest scop – oricând ne permit cerințele organizaționale – printre altele prin programul flexibil reglementat și posibilitatea de a lucra de acasă.



Prin calificarea şi pasiunea sa, posibilitățile şi spiritul său de echipă, fiecare contribuie la succesul comun al companiei. Pentru aceasta, noi toți – experți, novici sau începători în domeniu– creăm posibilități pentru a deveni cea mai bună versiune a noastră. Apreciem în nenumărate moduri devotamentul angajaților noștri. De exemplu, prin plata bonificațiilor de concediu și de Crăciun, sporuri la contribuțiile la schemele de economisire, precum și o gamă largă de beneficii pentru angajați.


Ne punem în practică valorile

Setul nostru comun de valori este fundamentul culturii noastre organizaționale: personalitate, profitabilitate, mediul înconjurător, calitate, calificare, simțul responsabilității și investiție. Ce ne deosebește de ceilalți? Ne punem în practică valorile în mod activ și consecvent. Doar atunci când angajatorul și angajatul împărtășesc aceleași valori se poate naște o legătură durabilă bazată pe încredere.



Abordarea noastră în ce privește cultura organizațională presupune totodată să fim o companie deschisă: Gama largă de modele personale și orizonturi de experiență ale angajaților noștri reprezintă în opinia noastră o plus-valoare considerabilă pentru colaborarea în cadrul companiei. Primim această diversitate cu respect și deschidere.


Valori de bază

Am primit numeroase distincții

Reputația noastră excelentă de prestator de servicii și angajator de top este confirmată din exterior în mod regulat – fie prin distincții, cum ar fi „Marca centenarului” („Marke des Jahrhunderts”), „Premiul pentru durabilitate” („Nachhaltigkeitspreis”), premiile pentru „Cele mai bune joburi de viitor din Germania” („Deutschlands beste Jobs mit Zukunft”) și „Angajatori de top din Europa” („Leading Employers Europe”) sau nominalizarea pentru „Premiul de excelență în relații cu clienții” („HR Excellence Award”).



Considerăm, însă, că cea mai importantă dovadă a atractivității noastre ca angajator sunt angajații care au petrecut o perioadă lungă, peste medie, în compania noastră – ei sunt expresia atașamentului ridicat al angajaților și a identificării puternice cu MEWA.


Distincţii şi premii

Cu noi, începutul e mai ușor

Nervozitatea și tensiunea, o mulțime de fețe necunoscute, orientarea pentru prima dată și înainte de toate: Întrebări și alte întrebări. Facem totul ca începutul dvs. la MEWA să fie cât mai plăcut. Vă vom însoți de la semnarea contractului, la sosirea la locul de muncă, până la primii pași în compania noastră.



La începerea activității, vă vom primi, vă vom prezenta echipa și vă vom ajuta să vă familiarizați cu locul dvs. de muncă. În perioada de deprindere structurată, veți primi toate informațiile și instrucțiunile de care aveți nevoie pentru a vă prelua activitatea.



În funcție de poziție și locație, urmează alte etape, cum ar fi vizitele în întreprindere, cunoașterea tuturor interfețelor organizatorice și personale relevante, precum și instruirea cu privire la infrastructura tehnică.